Serwis komputerowy nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych z dysku twardego. Klient dostarczający sprzęt do serwisu zobowiązany jest do sporządzenia kopii zapasowej danych przechowywanych na urządzeniu. Na życzenie klienta wykonujemy archiwizację danych.
Pokwitowanie serwisowe jest jedynym dokumentem pozwalającym na odbiór sprzętu z serwisu. W przypadku zagubienia pokwitowania konieczne będzie odebranie sprzętu przez osobę zdającą go na serwis legitymującą się dowodem osobistym.
Po upływie 90 dni nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego nabywa przez jego objęcie w posiadanie samoistne firma JettaNet Marek Marozas.
Podany czas naprawy jest czasem przybliżonym i może się zmienić w zależności od napotkanych problemów,lecz nie dłużej niż 42 dni robocze.
Sprzęt komputerowy dany na serwis do diagnozy po oględzinach może zmienić swoje zachowanie.
W przypadku rezygnacji z naprawy pobierana jest opłata która jest kosztem diagnozy.
Oprogramowanie nie jest objęte warunkami gwarancji.
Oddając sprzęt do naprawy każdy klient jest dobrowolnie akceptuje regulamin. Wszelkie inne postanowienia muszą zostać utrwalone na piśmie i zaakceptowane przez obie stron.
Gwarancja udzielana jest tylko na wykonaną usługę i części.